​Församlings​möten m.m.

​Digitalt ​års- och administrationsmöte 25/4 kl. 18.00 på Zoom.

Söndagen den 25/4 kl. 18.00 kommer ​vi ​ha vårt års- och administrations-möte via Zoom. Vi hade hoppats på att kunna samla församlingen för ett fysiskt möte, men då smittspridningen och restriktionerna kvarstår får vi tänka om och genomföra det digitalt i stället. Vi har fått klartecken från våra revisorer att det är möjligt att genomföra mötet på detta sätt, med stöd av en tillfällig pandemilagstiftning som tillåter detta.


Du behöver anmäla sig i förväg för att vara med på mötet, läs mer om hur ​längre ner på sidan.​ Anmäl dig senast ​torsdagen den ​2​2/4 kl. 1​​​​4.00.


​Om du anmält dig, men inte fått något mail med Zoom-länken, titta i din Skräppost-mapp, det kan hända att mailet hamnat där. Om du inte hittar det där, skicka ett sms med ditt namn och mailadress till 0707-718451, så ser vi till att du får länken på söndag förmiddag.


​Information från valberedningen​ ​om vilka personer som är föreslagna på olika poster osv, ​ samt församlingens årsberättelse kommer att skickas ut i vårt veckobrev. Om du inte är med på listan, men önskar få dessa dokument får du gärna höra av dig till expeditionen.

Anmälan

När du anmäler dig är det viktigt att du anger ditt namn och födelsedatum (ÅÅ-MM-DD), så att vi kan verifiera att du är medlem i församlingen. Du kommer även att behöva ange din mailadress, detta för att vi ska kunna skicka en länk till Zoom-mötet till dig.


Då vi bara kan ta in en röst per uppkopplad enhet på Zoom-mötet, rekommenderar vi er som är flera från samma hushåll att om möjligt anmäla er separat och använda varsin enhet (som t.ex. varsin mobil eller en dator + surfplatta). Om man tycker att det känns okej att lägga en gemensam röst går det självklart också bra!


När du anmält dig kommer du först få ett automatiskt bekräftelsemeddelande om att din anmälan mottagits. Zoom-länken kommer skickas till dig när församlingsmötet närmar sig och vi kunnat verifiera ditt medlemskap. Om du inte fått någon länk innan kl. 15.00 den 22/4, hör av dig till expeditionen så ser vi till att du får den.


Om du är osäker på om din anmälan kommit fram eller om du behöver hjälp med att anmäla dig, vänligen kontakta expeditionen på 031-450451 (under dagtid tisdag till torsdag) eller info@frolunda.pingst.se.


​Mötet startar officiellt kl. 1​​8.00, men Zoom-rummet kommer att vara öppet ​en stund innan så att alla hinner ansluta. (Observera att det inte går att testa länken innan Zoom-rummet öppnats.)


Lite längre ner på sidan ​finns ett par videor med instruktioner för hur ​man ansluter till ett Zoom-möte.



Anmäl​ dig här!

Anmälan är stängd.




Protokoll från tidigare församlingsmöten

​Om du önskar få en kopia på något av föregående protokoll, vänligen maila expeditionen på info@frolunda.pingst.se.​